Politica de retur
Ne dorim să fii pe deplin mulțumit de alegerea ta. Dacă produsul nu corespunde așteptărilor, returul la Ornament24 este simplu și rapid.
Termeni retururi
Conform legislației europene și românești O.U.G. 34/2014, ai dreptul să returnezi produsele achiziționate online în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi nevoit să justifici decizia.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile calendaristice de la denunțarea contractului. Se recomandă utlizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor.
Art. 12 menționează că exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale. Produsul returnat trebuie să fie in aceeași stare în care a fost livrat (de preferat în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare și doar în cazul contractelor la distanță ( orice contract încheiat între profesionist si consumator în cadrul unui sistem de vânzări la distanță organizat, fără prezența fizică simultană a profesionistului și a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul).
Costurile de retur cad în sarcina magazinului nostru dacă:
Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
Coletul livrat este deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul trebuie fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat, în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Produse livrate greșit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.
Pașii pentru returnarea produselor:
1. Verificați termenul de returnare. Asigurați-vă că returnați produsul în termenul de 14 zile de la primire.
2. Contactați-ne la adresa info@ornament24.ro cu detaliile privind returul: motiv, număr si data comadă, copie după factură.
3. Pregătiți produsul pentru returnare: Asigurați-vă că produsul este în aceeași stare în care a fost primit, cu etichetele originale intacte și ambalajul original.
4. Returnați produsul: Urmați instrucțiunile primite pentru a returna produsul.
5. Rambursarea contravalorii: Vă vom returna banii în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului returnat.