Întrebări frecvente

Știm că pot apărea întrebări atunci când comanzi de la Ornament24. Am adunat aici cele mai comune nelămuriri ca să găsești rapid răspunsul.

Încercăm să îți răspundem la cele mai frecvente întrebări...

Ne străduin ca toate comenzile recepționate înainte de ora 14:00 să fie expediate în aceeași zi, cu excepția weekend-urilor și a sărbătorilor legale din România. Pentru comenzile plasate după ora 14:00, timpul de expediere se calculează din următoarea zi lucrătoare. Timpul standard de livrare este de 48h.

Poți gasi mai multe detalii la pagina noastră dedicată livrărilor.

Livrare comenzi | Ornament24

Produsele comandate vor fi livrate prin serviciul de curierat Cargus. Costul livrării comenzii este de 20 Lei. Pentru comenzi cu valoare de minim 150 Lei asigurăm transport GRATUIT.

Metodele de plată acceptate sunt următoarele:
- Numerar ramburs la curier
- Plata cu cardul
- Plata prin wallet - GPay sau ApplePay.

Poți gasi mai multe detalii la pagina noastră dedicată modalităților de plată.

Modalități de plată| Ornament24

Ai 14 de zile la dispoziție să ne trimiți înapoi orice produs. Te rugăm să ții cont că acest serviciu implică costul de transport care va cădea in sarcina ta.

Pentru produsele livrate eronat sau care prezintă eventuale defecte de fabricație, returul este mereu gratuit.

Poți gasi mai multe detalii la pagina noastră dedicată retururilor.

Retururi – Ornament24

Din păcate nu. Magazinul nostru funcționează exclusiv ca magazin online și nu există posibilitatea de a ridica produsele personal.

Ornament24 Club este programul nostru de loialitate prin care îți răsplătim încrederea și fiecare comandă îți aduce o mulțime de recompense.

Poți găsi toate informațiile despre cum să te înscrii, să acumulezi puncte și cum să le valorifici, la pagina noastră dedicată Ornament24 Club.

Ornament24 Club | Program de loialitate cu puncte

Dacă întâmpini dificultăți, te rugăm se ne contactezi folosind formularul nostru de contact.

Contact – Ornament24